Döda eller inte döda...?

Jag blir så otroligt arg när mitt mobila internet inte fungerar som det ska. Har nu i ca 10 minuter pluppat ut den där pluppen, satt i den igen, försökt koppla upp, kopplat ned fast den inte ens var uppkopplad in the first place, tryckt koppla upp igen, stängt programmet, dragit ut pluppen, satt i den igen, kopplat upp, tryckt ring upp igen, tryckt ring upp igen en gång till, gått lös på enter-knappen för att poängtera att jag vill ringa upp igen (!!!!), kopplat ned, kopplat upp.... och så vips! Internet autentiseras och yeeey. Jag har internetuppkoppling!

Ska det verkligen behöva vara såhär omständigt?


Den kraftladdade meningen: "Jag har lust att döda någonting" höll på att slinka ur min mun. Men efter att vi i afton kollat på Hostel känns det lite smaklöst... Så nej, jag vill inte döda någonting, men arg blir jag!


Nu blir det till att avnjuta det nya family guy-avsnittet om internet tillåter.
Godnatt party people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0