Ge mig motivation, ba baba baaam

Jag förstår mig inte på mig själv.
Marknadsföring är det ämne jag tycker är allra mest intressant och roligt inom Företagsekonomin. Funderar till och med på att plugga det på C-nivån.
Men nu när markadsföringstentan nalkas så har jag ingen som helst lust att plugga eller lära mig något.
I och för sig är det väl förmodligen för sent att lära sig något nu eftersom tentan är i morgon bitti 8:15 sharp...
Neheru! Detta är det skumma med mig. När det är någonting roligt man håller på med borde man väl åtminstone bli liiite intresserad och motiverad? neeeee inte Lena inte. Hon sitter hellre en hel dag med sina vänner och kollar på sex and the city, och hon småhandlar hellre på Lucullus med en annan vän och hänger sådär lite cool vid cykeln i en timma och pratar skit utanför vännens hus.

Kanske kan Gud ge mig lite hjälp denna gång med? Snällaaa!
Sist på förra kursen (pinsamt. kommer inte ens ihåg vad det var för kurs...) så klarade jag ju tentan på något mikakulöst sätt trots att jag bara pluggade dagen innan (!) pinsamt dåligt, jag veet.
Men kanske skulle han med stort H vilja vara på min sida även denna gång?
Det skulle uppskattas!


NEHE. det här duger inte! Nu ska jag försöka plöja mig igenom sammanfattningen för andra gången... Känns inte som om det är enough att läsa en 10 sidors-sammanfattning istället för en 600 sidors-bok, meeen. Bättre än inget kanske?

*drar svansen mellan benen och skääms*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0