Gratislyssning

Satte mig på balkongen för att njuta av kvällsvärmen.
Stördes i mitt njutande av att grannen bredvid hade balkongdörren öppen och där inne kollade på djursjukhuset eller liknande på högsta volym.

Blev nedstämd av att höra sorgsen musik och en tjej prata om hur orolig hon var för att hennes häst skulle plågas till döds i hästtransporten...

Gick därför in igen och lyssnar nu på glad musik och ska ta tag i min Göteborgspackning.
Måste dock packa upp väskan jag hade sist jag var i Göteborg först...
Det var ju drygt en månad sedan men upptäckte att jag visst råkat ignorera uppackningsprocessen.


Meeen. I morgon börjar mitt påsklov och det ska jag alltså spendera med underbara Milla, Becka och Glenn. GÖÖR TREVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0