Idiotisk reklam

Skandiareklamen.
När en man och en kvinna sitter bak i en taxi och "slaskar mule" och börjar plötsligt tjaffsa om vem de ska åka hem till. Typ såhär låter det:
Kvinnan säger: Nygatan blablabla..
Mannen säger: Meen, vi kan väl åka hem till dig?
Kvinnan säger: men jag har ju alla mina kläder hos dig!
Mannen säger: men det är ju mycket mysigare hos dig...
Kvinnan säger: mäh! vi är ju alltid hos mig!!
Min fundering: VARFÖR i hela fridens namn har kvinnan alla sina kläder hemma hos honom när de alltid är hos henne?!?
Mycket ologiskt och idiotiskt av henne!


UPDATE!
Nu kom denna idiotiska reklam på tv igen och jag upptäckte att det snarare var jag som idiotisk. Det var visst mannen som hade alla kläder hos henne, så då blev det hela på en gång helt logiskt.
Typiskt...
Fel av mig! Förlåt!
Mannen säger: Man vi kan väl åka hem till dig väl åka hem till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0