Perfect day på riktigt

Den började med frukost på Annicas 20gradiga balkong. Vi satt kvar där tills vi lagade lunch som vi avnjöt på balkongen. Hon skulle sen börja jobba och vi promenerade bort till usö, köpte glass och sedan begav jag mig hem. Vände i dörren och begav mig till becka där hon och Milla väntade. Mikaela sammanslöt med oss och det var dags för premiärgrillning på uteplatsen som vi rensat och gjort så fin. Åt en delikat måltid och satt kvar där ute ända tills det blev mörkt. Spelade poker (jag lyckades inte skrapa ihop ett enda poäng men var nöjd och glad för det!) Kalasade även på en alldeles magisk morotskaka som bex och milla tidigare på dagen så omsorgsfullt tillagat. Detta var verkligen den ultimata perfekta dagen med stoort P. Tack mina fina vänner för detta! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0