Schteek

Jag är nära på att dra på mig bikini och lägga mig och schteeka på balkongen.
Så varmt är det där ute! (nästan i alla fall)
Fast med tanke på att jag har ont i halsen och är hes (säkerligen pga att jag skrek som en stucken gris igår när jag vaxade benen) känns det kanske inte som en 10poängs-idé...


Får nöja mig med att ha balkongdörren öppen och sitta och oroa mig för att min tassle som håller fast gardinen ska blåsa iväg när tyget leker i vinden... (haha. så töntigt när man skriver att något dött ting leker i vinden...)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Gud låter helt underbart Lena! Själv sitter jag här med ned dragen rullgardin för att inte läskas alltför mkt av solens vackra strålar så njut lite åt mig med ;)



Angående lördag så är jag på :):) trodde jag jasse också var? Har du snackat med henne? Pia är iaf på också :) men hur ser det ut för er?

2011-04-08 @ 15:31:38
URL: http://amandabrekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0