Sköna ensamhet

För första gången på... (Eller i typ hela mitt liv) njuter jag av att komma hem alldeles själv för att skrota runt och sedan sova. En sådan befriande känsla.

Kvällen har dock varit riktigt trevlig! Vårkonsert, förfest och sedan satin!
Kvällen var ju som jag precis sa riktigt trevlig. Men samtidigt var jag inte riktigt närvarande. Jag vet inte vart jag var istället, men träffade massa nytt och gammalt folk och det är ju alltid trevligt!

Nu ska jag insupa den underbara tystnaden och ensamheten och sedan sooova ända tills jag vaknar av mig själv!

Sjukaste var förresten taxiresan hem. Två pojkar åkte med från Max och skulle bara runt hörnet (till engelbrektsgatan) och var tvungna att betala 70 (!) spänn!! Och jag behövde bara betala 90 hela vägen hem sen. Vilket är en betydligt längre sträcka. Fastpris är alltså inte alltid bra. Och "taxi framåt" är definitivt inte bra!
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kom hem ordentligt! Hoppas du sov gott o länge, jag såg att det blev sent... Ha det så kul i veckan, vi hörs. Hälsa Milla. Kram A

2011-04-17 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0