Trött tjej på repeat

Är helt slut idag. Oklar anledning.
Hade en halvdag på statsbiblioteket och beslutade för att fortsätta lite smått hemma eftersom vi ligger så bra till (ha! så det så)
Kom hem, åt lite nudlar (var hur sugen som helst på det och skippade därför kycklingen, riset och currysåsen som jag hade så fint upplagt i en matlåda!)

Sedan kom den som en smäll -  matkoman!

Somnade på soffan till Family Guy (skämmes!)
Har nu vaknat till liv så pass att jag vågat ge mig in på skrivandet av kritikdelen till vårt PM.
Under middagsluren försvann dock de flesta idéer jag hade i huvudet när jag cyklade hem från stan lite tidigare...
Nu går det trögt.


Får nog sätta igång ikväll istället.


Nu snart ska jag och storhandla med Annica och kolla på en lägenhet i samma veva!
Spännande!


Just det. "Repeat" i rubriken syftade till att jag lyssnat på Robyn - Call your girlfriend (snuskigt sorglig men bra!)
och Salem al Fakir - Split my personality (bassflow remix) (viktigt att det är bassflow - annars är den mycket segare)


Heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0