"Vi som lyssnar på musik och känner igen oss i texten"

Robyn live från Behrns salonger igårkväll på tv - nu på repris...
Jag sitter på golvet med munnen öppen och bara beundrar denna kvinna.
Så sanslöst bra!
Tycker dock det är lite läskigt att hon lyckats ta sig in i min hjärna och skriver alla låtar om sådant som snurrar där inne....


Nu ska jag piffa upp mig inför tentafest!! (som jag egentligen inte är värd...)
Funderar på att slå till på stort och platta håret! Det har jag inte gjort sen gamla kungen dog, som räven sa
And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it...well can you feel it?


Och såhär en vecka efter vredesutbrottet och knivkastningen på Palette kom jag även på att min sedan länge planerade Alanis Morissette låttext tyvärr passar nu iallafall...

And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it...well can you feel it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0