Bevisad slöhet

Här blir det inte många barn gjorda, som jag brukar säga...
Gårdagen var mycket trevlig och Henrik Schyffert levererade, och levererade och levererade! Otroligt rolig!

Han drev dock överdrivet mycket om Laxå kan jag som Laxå-patriot tycka... Skämt åsido. Driv på Schyffert!


Idag är det dessvärre mer lågmäldt. Sov till 11 (!) och åt därefter en riktig brakfrulle för första gången denna sommar. Mycket gott!


Ska snart åka hem till Röfors för att fixa iordning för 50-årsfest! Kom precis på att jag måste packa en redig väska eftersom jag kommer vara borta tills på söndag... Men jag orkar verkligen inte resa mig ur soffan!!!!
Ligger i skrivande stund och kollar på Bonde söker fru, en gammal säsong tror jag. Och då ska ni veta att jag, milt uttryckt, hatar Bonde söker fru. Så trött är jag alltså. Orkar inte ens byta kanal.


Det tar emot lite extra att bilen står på andra sidan stan och att jag på något vis (cykelledes eller gåledes) måste ta mig dit med min monsterpackning..... WHÄ


Det är synd om mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0