Cykelhysteri

Nu har jag cyklat några vändor till och från universitetet hemifrån mitt nya place.
Och jag har åkt olika vägar varje gång...
Jag förstår inte varför jag har så svårt att hitta på öster. Jag virrar runt på smågator och följer cykelvägar som jag sedan upptäcker leder åt fel håll och vänder då och cyklar tillbaka samma väg.
Varje dag innebär ett nytt äventyr!


Jag ser fram emot när jag och Amanda ska börja ta cykelsällskap så hon kan hålla ordning på mig.
Hoppas bara jag hittar till vår mötesplats!


Nu ska jag göra ett tappert försök att fräscha till mig inför aftonen som innefattar Marlene-firande, galej, coronadrickande och traditionell strömpisutgång!

I'm looking forward to it... a lot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0