Feeling hot hot hot

Hittills idag har jag, till chefens och kundernas stora glädje, låtit AC:n stå på hela tiden!
Jag brukar ju annars sitta och hacka tänder, få nackspärr och värkande leder här vid datorn mitt i utblåset,
men inte idag!
Idag måste jag ha någon slags inre värme som strålar ut i varje kvadratcentimeter av kroppen.
Händerna är till och med varma!

Nu ska jag snart ha lunch.
Tagliatelle och kyckling i en fräsch creme fraiche-sås.
Kunde säkert varit mycket gott, men min skeptis växer när jag tänker på att kycklingen är från fredagens eftermiddagsgrillning...

Går den att äta måntro?
Den som lever får se! (...vilket jag kanske inte gör efter detta)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle akta mig för kycklingen, den har ju ett par dagar på nacken o det är ju rötmånad :p

2011-08-03 @ 12:03:28
Postat av: Lena svarar

Too late...

2011-08-03 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0