Filmisar

Idag var jag som en zombie när jag kom hem från jobbet.
Bestämde mig snabbt för att bekanta mig med soffan.
Fick lust att kolla på en film och började buffra Baksmällan (ettan, eftersom jag då ännu inte hade sett den)
Jag lagade mat under buffrandet. Det blev en riktig fetto-gryta bestående av matlagningsgrädde, två hela kycklingfiléer och ett halvt paket bacon (plus mina givna vänner grönsaksbuljongen och sojan såkalrt)
Tog en miniportion som teaser. För maten var i främsta fall ämnad att föda mig resten av veckan i form av matlådor.
Satte igång filmen och roades... ända tills jag somnade.
Börjar bli lite trött på att jag alltid somnar när jag ska kolla på film.
Vaknade dock upp efter ca 1,5h och kollade klart.


Kände nu att jag var sugen på mer, och denna gång på en mer spännande film,
specifikt någon Wallanderfilm som jag inte sett förut.
Och som en skänk från ovan är det en av de engelska Wallanderfilmerna på tv nu om 10 minuter.
Tack Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0