Heppåre kattkärring

Hej på dig bloggen!
Det var ett litet tag sedan. My apologize!

Jag har spenderat hela helgen (fredag-måndag) i Örebro vilket inte hört till vanligheten denna sommar (har aldrig hänt förr)

Det kändes dock väldigt bra och jag sysselsatte mig med roliga och trevliga saker. Bl.a letade spöken, spelade biljard och minigolf, drack thailändsk öl, åt dillpopcorn, kollade på filmer m.m.
Har nu fått relativt bra ordning at ma plejs. Känns bra!
Jag börjar dock skrämmas av mig själv. Alltid förr har jag levt efter principen less is more (när det gäller prydnadssaker). Jag har HATAT prydnadssaker mer än senap och krig. Men nu helt plötsligt säger min mamma de orden jag aldrig trodde jag skulle få höra : "Ska du verkligen ha sådär mycket prydnadssaker i fönstrena? Är det inte snyggare att skala av lite och ändra om och variera lite med jämna mellanrum istället?"

!!!!!!!!!
Har jag blivit en sådan där prylsamlande katt-tant?! Kommer jag snart finna mig omkringstrosandes i min lägenhet omgiven av porslinskatter och burdusa glas-kvinnor och älgar av trä?!?

Ve och fasa.

Jag måste sätta mig ner och begrunda vem jag blivit och vem jag vill vara och hur jag vill att min framtid skall se ut.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0