I'm electric

Jag har tidigare försökt framställa mig själv som händig. Jag målar bord och syr kuddfodral, men idag motbevisades min så kallade "händighet".

Skulle hjälpa Becka att sätta upp hennes bedårande kristallkrona. Klättrade upp på en köksstol för att plocka ned den gamla lampan. Pillade, till synes vant på sockerbiten och PANG!
Låg därefter på golvet som ett skakande asplöv och med håret spretandes åt alla håll (det sistnämnda berodde dock inte på stöten utan på min dåliga hårdag).
Becka och Mikaela kom inspringandes efter att de hört ett ljudligt skrik och en duns och hjälpte mig upp, beordrade mig därefter att lägga mig ner igen och gav mig ett glas vatten.

Note to myself: Stäng nästa gång av huvudströmmen innan ingrepp (eller kalla in en elektriker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0