Misslyckad dag med Sanna

Detta är ju inte ett dugg förvånande, lär ni ju alla förstå.
Varför och framför allt HUR skulle man lyckas få till en lyckad dag med Sanna!?

Tösabiten kom bräsande förbi banken idag och vi begav oss, i hopp om att få en lång och skön eftermiddag/kväll på playan vid Unden.

Tji fick vi!


Vi lade i en 10a i parkeringsautomaten med förhoppningen att vi skulle hänga där i timtal.
När vi var på plats var det molnigt.
Efter några minuter sprack det dock upp och solen gassade som aldrig förr.
Jag kletade på mig sololja.
Vi vandrade ner i vattnet för att svalka oss.
Vi kom upp och skulle värma oss.
Molnet återkom och var betydligt mörkare än det tidigare.
Det började kort därefter spöregna.
Vi sprang till bilen och börnade iväg med grussprut.
Vi delade upp oss i varsina bilar.
Fick vattenplaning x2 på e20.
Jag tog kort precis när en flodvåg kom över min bil.
Såhär såg det ut:



Vi åkte istället hem till Sanna och satt och myste och snackade gojja på hennes altan.
Jag blev bjuden på lyxmåltid (och det var paprika i grytan men jag tyckte ändå om!!! framsteg + vuxenpoäng)
Vi hittade även nya, bra låtar på youtube och gick långpromenad runt Laxå med lilla Tuva.


Vill bara klargöra för er som icke är benägna att förstå sarkasm : Det går visst att ha en lyckad dag med Sanna, trots att den började i ett big, fat failure.


Summan av kardemumman: Mycket trevlig och mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0