Mysig återträff med Röforsarna

Igår hade vi Rånot-reunion (kanske sista träffen någonsin eftersom Katarina flyttar).
För er okunniga så går historien om "Rånot" långt bak i tiden och har på senare år inneburit att gamla Röforsarna (enbart av kvinnligt kön) träffas och umgås, pratar, äter och spelar spel.

Denna gång var två starka själar (Milla och Linnea) tyvärr sjuka så det blev bara jag, Annica, Becka, Amanda och Katarina.

Vi samlades i det nysålda paradiset, Prästtorp, och satt i deras fina lusthus och åt grillade hamburgare (vilket efter våra kanotutflykter och äventyr blivit standard).
Efter måltiden blev det tre omgångar med charader (inte för att det har någon som helst betydelse meeeen... oavsett konstellationen på laget så stod mina lag varje gång som vinnare... vet inte vad det säger om en annan...?! heheeee)

När det började bli lite kylslaget vandrade vi bort till lillstugan och fick en privatvisning på loppisen.
Jag hittade världens sötaste burk och en perfekt glasburk för min mathylla:





Därefter gick vi in och avnjöt den obligatoriska (och glutenfria) kladdkakan med polkagrisgrädde.
Satt där och samtalade ytterligare några timmar och tittade på fina blomsterarrangemang med fascinerande "slajmkulor".



Det var en riktigt härlig sommarkväll, må jag säga!
Tack för den, flickor!




Och när jag redan är i farten med puttinuttiga bilder kan jag även visa mina nyinköpta krukor:




Idag blri det premiär för mig i Ullsansmo - har aldrig varit där, men någon gång ska ju vara den första och Sanna ska ta mig dit direkt efter jobbet! NICE!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vill inte göra dig besviken eller så men jag tillhörde också det vinnande laget alla gånger, så det måste varit jag som var den bidragande faktorn ;)

2011-08-02 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0