Ologiskt beteende

En underlig sak: Varenda dag som jag är sådär extra trött och halvt som halvt försover mig/snoozar i en halvtimme så kommer jag till jobbet tidigare än jag behöver och får sitta och vänta i den råa bilen en liten eller en längre stund.
Mycket konstigt!


Upptäckte dessutom en ond sida inom mig nu på väg till Finnerödja.
Vid borasjön låg en lastbilschaffis under sin lastbilshytt och "mekade". Jag fick en sådan fruktansvärd lust att tuta, ljudligt, så han skulle skrämmas och därmed hoppa till och slå i huvudet i underredet.
Jag höll mig dock i skinnet och avstod från att tuta, men istället skrattade jag till istället, ett sådant där elakt, översittarskratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0