Saft saft hallonsaft

För tredje gången denna sommar har jag avslöjat att jag inte sköter min manikyr.
Men jag måste visa detta enorma hallon som farmor plockade åt mig denna afton.
Försök att tänka bort mitt slitna och äckliga nagellack, trots att fokusen alltid lyckas hamna just på det...
(Lägg dock märke till mitt brat-lillfinger som pekar rakt ut som om jag håller i ett glas eller dylikt och ska verka fin i kanten)
Sekunden efter denna bild är tagen slukade jag detta hallon och utbrast sedan entusiastiskt:
- "Det smakar ju exakt som riktiga hallon man köper på ICA!", varpå mamma förklarar att detta ÄR ett riktigt hallon...




Måste även tillägga hur roligt det är att vara sin nykter i sällskap med lite småberusade äldre vuxna.
Ljudnivån höjs ca 10 tonlägen så fort ett ord ska yttras.
Jag är glad att jag aldrig själv är nykter i sällskap med mitt berusade jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söta du! Sitter och småfnittrar lika mycket varje gång jag läser din blogg, så skön!

2011-08-12 @ 09:33:23
URL: http://amandabrekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0