Skolstart

I morgon börjar allvaret igen. Företagsekonomi C - externredovisning i bolag och koncerner, som det så fint heter!

Jag har inte direkt förberett mig inför skolstarten denna gång. Det känns lite överflödigt att köpa ny "rygga", outfit, nytt anteckningsblock och pennskrin.
Tydligen tycker universitetet även att det är överflödigt att skriva ut materialet som behövs inför morgondagen. Blackboard, där allt material finns upplagt, ligger nämligen nere för underhåll i afton.
Hur tänkte de där?
Du kunde väl varit ute i god tid och laddat ned det tidigare, kanske ni tänker nu.
Men sådant där med planering och att ligga ett steg före har ju aldrig varit min starka sida, såatteeee....
Jag överlever nog. Och turligt nog kollade jag igenom de två första uppgifterna igår natt vid 2.30-snåret då jag inte kunde sova.

Godnatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar hur det gick första "skoldagen" då? du kan väl berätta ! kram A

2011-08-29 @ 19:45:52
Postat av: Anonym

Appropå förra inlägget som jag just läst. VAD HAR VI SAGT OM ELEKTRICITET! LÅT BLI!!!!!!!

Be någon som vet hur man gör eller vänta till parenteserna kommer. Kram igen. :) A

2011-08-29 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0