Sommarens vistelse på banken i siffror

  • Antal matlådor som haft tillbehöret mangoraja: ~10
  • Antal gånger jag blivit så nervös av någon kund eller uppgift att jag blivit tvungen att springa iväg och sätta på ACn så jag ska svalkas ned: 5
  • Antal felsägningar: 2
  • Antal kaffekoppar druckna: 78 (2 stycken dagligen under 39 dagar (drack ingen dagen efter Maggio....))
  • Antal uppätna ICA-fiskgratänger: 5
  • Antal kunder som kommit till banken i traktor: 1
  • Antal gånger som chefen retat mig för min ålder / mitt barnhat / mina "vänner" / mitt dåliga lokalsinne eller dylikt: ~100
  • Antal gånger en kund sagt: "nej men är inte du Staffans/Anettes dotter!?": 4
  • Antal timmar spenderade på hemnet.se: ~80 (i snitt 2 timmar per dag under 8 veckor)
  • Antal bakelser/syltgrottor/bullar/wienersemlor/wienerbröd vi fått av underbara Carlssons: ~15
  • Antal gånger jag glömt bort att skratta klart innan jag lyft telefonluren när det ringt: 3
  • Antal gånger de stackars blommorna vattnats: 2
  • Antal gånger en kund påpekat att en knapp på min skjorta är öppen: 1
  • Antal gånger en kund påpekat att det är dags att bättre på nagellacket: 1
  • Antal dagar det har småpratats väder: 40 (varje dag under 8 veckor)
  • Antal glassar vi unnat oss: 6
  • Antal dagar det samtalats om svamp eller lingonplockning: 40
  • Antal minuter av pinsam tystnad i valvet: 40



Tack för denna sommar, kära Handelsbanken, kära Olle och kära Micke!

Kommentarer
Postat av: Elin

underbart inlägg syrran! det känns som att jag har varit med dig på jobbet hela sommaren. garvade högt flera ggr :)

2011-08-16 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0