Stadsbo

Nu är jag Örebroare igen, vilket märks här på bloggen - jag har inte tid att blogga längre.
Jag har iallafall haft en helt underbar helg!

I fredags var vi ju som ni vet på Ivy och firade semestern.


Nästan hela lördagen spenderades i världsmetropolen Östansjö där Becka och jag agerade allt-i-allo på Sofias moders bröllop. Det var hur mysigt som helst. Och maten och tårtan var inte från denna värld!!

Fick några sneda blickar av några långväga släktingar som trodde att vi, till synes inhyrd serveringspersonal, också drack champagne.

Efter en stund förstod de dock att vi inte var utbölingar och vi strålade samman i festligheterna där.
Detta resluterade i att jag sov till 12:40 på söndagen!


Igår var jag bjuden till Annica och Joel på grillning. Även denna mat var delikat!
Vi hade sådär sjukt trevligt som vi alltid har. Satt och snackade skit på balkongen, spelade frågesportsspel och buzz och roade oss på olika vis.


Idag har det blivit mys-sovmorgon och frukost på Subway!


Kan även visa upp mina fina, 5 kronors-hissgardiner som jag spikade upp i köksfönstret igår:



Nu ska jag inviga tvättstugan här på strandgatan! Spännandeeee!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0