Tankar kring ICA-student

Det är ju något nytt de kommit med, det där ICA-student.
Men blir det egentligen inte billigare än Willys iallafall?
De har ju trots allt "Sveriges billigaste kasse"... och jag som snål student är ju noga med sådan där som dagligvaror. Mina vänder på mataffärer tar tid. Jag måste springa runt och jämföra jämförspriserna på alla liknande produkter innan jag bestämmer mig för någon.
Men om Willys är billigare än Ica (trots studentbonusen) vet jag inte alls och kan därmed inte uttala mig om saken, utan det är bara en fundering jag har...
Bestämde mig dock i förmiddags för att jag skulle stå positiv till denna satsning,
men det fick jag snart ångra...


Man får, enligt deras update på facebook, "rabbat på drickor"....
*kräks lite i munnen  av "rabbaten"*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0