Underbara dötid!

Har suttit i fönstret och spanat på folk som inte ser att jag glor på dem, hur kul som helst!
Har även läst ikapp helgens och veckans bloggar jag följer, och slogs av hur fullt upp många har i sitt liv.
Upptäckte i samma veva att jag suttit här, på samma fönsterbräde i en hel timma och bara filosoferat. Lyssnar även på musik så jag är inte fullt så psyko som det kan tänkas. Hat alltså inte suttit i dödstystnad i en timme, men iallafall.

Psyko eller inte, jag gillar verkligen att bara sitta och bara vara. Inte göra någonting utan bara stirra ut i tomma intet, eller som i detta fall, på människor.
Det är förövrigt ett fasligt spring på frimis-bron. Vad gör alla där nu?!
Ännu en upptäckt: Teddybears - Adiago for tron!
Den var sådär mystisk och melodiös och intressant!

Okej, en negativ sak med att sitta på samma fönsterbräde och glo i en timme: Röven somnar!


Nu hoppas jag att kära Jasmina kommer till mig snart så vi kan börja dricka riesling och för att jag ska få en anledning att resa mig innan jag växer fast här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0