Vill ha dig, mitt drömhus!

Hålls med min dagliga favoritsyssla: surfar runt på Hemnet och spanar in utbudet på marknaden.

Och hittade nu min drömlägenhet på riktigt!
Detta är alltså ingen sådan där prålig sak i Stockholms skärgård med helikopterplatta och andra livsnödvändigheter som jag annars brukar tipsa om (skeppsholmen.se - där kan man drömma sig bort ibland lyxvåningar och villor i timtal. Framför allt tipsar jag om denna. Så fin så man nästan spyr.
Måste bara lämna smakprov på denna också, så även jag själv kan gå tillbaka hit och fortsätta drömma mig bort även när den är såld och borttagen från hemsidan)
 


Men åter till det faktiska ämnet... Denna lägenhet är ju rimlig! Den ligger i Örebro, i mina bästa kvarter (Öster, runt Oskarsparken, endast ett stenkast från Manillagatan som av någon outgrundlig anledning blivit min drömgata)
Och den är ljus och den har smalrandiga tapeter och de har hissgardiner och de har murgröna formade som ringar och en svart balkong med frodande blommor på....
Den är alltså alldeles, alldeles underbar!


Titta, njut och gråt en skvätt å mina vägnar för att denna lägenhet inte är min:
   

Se alla bilder här





Och när jag ändå är inne i den här svängen kan jag ju passa på att promota för mamma och pappas hus, mitt barndoms-fort - som ju sedan en tid är till salu. Tipsa alla ni känner om detta!
Röfors är det bästa stället man någonsin kan växa upp på.
Kolla bara på mig! Vilket praktexemplar på en god människa...
Nej men allvarligt talat. Nu för tiden åker man ju alltid bil vart man än ska ta sig. Vad spelar det då för roll om man bor i Adolfsberg, Hovsta, Laxå eller Röfors?
Röfors har dessutom närmre till sjön än få andra ställen häromkring!
Inget att ens tvivla på ju.'
Kom och köp!
Jag kan fixa privatvisning!

   

Se alla bilder och all information här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0