8 nya pensionärspoäng!

Idag har jag verkligen agerat tant vid flertalet tillfällen. Annica och jag har pimplat kaffe här hemma hos mig (1).
Sedan promenerade vi iväg till mamma som var hemma från jobbet för att hon var småsjuk. Pimplade ännu mer kaffe och satt och pratade i... väldigt många timmar. (2)

Fick sedan skjuts hem av pappa när han kom hem från jobbet för att vi inte ville (och orkade) gå hem i mörkret (3).

Jag har sedan levt ut mina konstnärliga sidor och skrivit några fina ord på en canvas. Använde mormors gamla bordsstaffli som jag fick för ett tag sedan (4)

Nu är jag mitt uppe i en från-början-till-slut-jättetragisk Jack Nicholson-film på 8an (About Schmidt) Jag har insett att jag älskar honom (5).
Jag skrattade precis ljudligt när han bökade och plaskade omkring i en vattensäng (6).

När filmen är slut ska jag "bädda rent" (så fult uttryck) och sedan krypa till kojs tidigt för jag är trött. (7)
Allra tröttast är jag dock i huvudet efter att en fruktansvärt irriterande banner som informerat om att tv8 ska byta plats och att en kanalsökning måste göras rullat uppe i bild hela filmen (2,5 timmar)


Nu ska jag kolla på Seinfeld (8)
På återseende fans!


(OHNOO!! Jack Nicholson höll precis ett långt tal om "crossroads".... Nu sjönk han i mina ögon!)


Kommentarer
Postat av: Sanniiie

Min lilla pensionärsvän <3 Hag längtar till fredag!! :)

2011-12-08 @ 00:35:15
Postat av: En helt okänd människa

För kännedom:

Kan inte sluta läsa denna blogg för den är helt galen. Skall tipsa min Örebrobloggkompis om denna sida. Hon har verkligen missat något.

2011-12-09 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0