Ännu mera paket!!

Brevbärarn måste nog börja undra vad jag håller på med för "skumraskaffärer" så mycket paket jag fått på sistone!
Idag förvånades jag nämligen av ett till.
Med poststämpel från Estland (!)
Fick först för mig att det skulle innehålla mjältbrand men min nyfikenhet tog över och jag öppnade det ändå...

Och där var min "Smooooth legs" som jag glömt bort att jag beställt (en deal som jag inte kunde motstå för ca 4 veckor sedan).
Det hela ser ut som en ryktskrapa (sådan som man använder när man ryktar hästar, reds anm.) och på denna sätter man fast någon slags platta med småå, små kristaller på som på något vänster ska avlägsna hår från benen.

Längtar tills det börjar gro så jag kan testa den!! (Oj. Detta måste nog vara det enda tillfället då man VILL ha en fullvuxen skog på benen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0