Barnförbjudet

Jag har så många fruktansvärt roliga saker jag skulle vilja citera från denna afton med Sanna och Milla.
Allting vi sagt är dock alldeles för grovt eller på något annat sätt oacceptabelt att yttra. Så istället får jag bara nöja mig med att meddela att det har skrattats glatt (dock med skräckblandad förtjusning) här på Öfverströmsgatan idag!

Imorgon är det julafton tänkte jag säga. Det är det ju inte alls! Men det är dagen innan julafton och jag har tvingat min familj att köpa en Bingolott och därmed genomlida uppesittarkvällen med mig. Har en känsla av att det kommer sluta med att jag kommer sitta där ensam i soffan med svettpärlor i pannan och pricka fel medan de andra sover eller sitter i köket och pratar strunt.. Det är sann julanda det, minsann!
Men är det uppesittarkväll så SKA man sitta uppe. Punkt slut!

Puss kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0