:)/:(

Jag sitter nu ensam (dock med en massa 10-åriga smågirls med färgglada jackor runt omkring mig) på tåget hem till Örebro igen.
Det betyder alltså att jag har lämnat Milla i Göteborg och känner mig därför som en halv Lena.

Shoppingen tog sig nu idag! Vi var dock väldigt systematiska och hittade relativt snabbt det vi sökte och hann därmed gå hem och kolla på några One tree hill-avsnitt (säsong sju är ju verkligen fruktansvärt hemsk! Har tjutit sönder mig själv till varje avsnitt)

Jag hittade en nyårsoutfit idag!!! Är så lycklig! Det var mest bara en ren slump att jag ens provade det, men jag är ytterst tacksam att jag gjorde det!
Det blev en svart, genomskinlig, plisserad (eller vad det heter) långkjol med en kort underkjol i. Och till det en svart spetskorsett. Det ser alltså ut som en långklänning, men det är i två delar!! Surpriiiise!
Älskar det hur som helst!

Nu ska jag läsa skvallerblaskan som Milla var rar och lånade ut till mig så jag inte skulle dö av tristess på tågresan.
Det var ju nämligen tänkt att hon skulle åka med mig tillbaka till Örebro nu men hon kände sig inte redo för att lämna sin bostad riktigt än så hon åker imorgon eller på fredag istället.
Och i och med att jag trodde vi skulle tåga tillsammans packade jag ur mina phony-hörlurar hemma.. Whä. Dum grej!

Nej, nu svamlar jag bara.. Ska nog glo på folk och packa upp tidningen istället!

Puss kram och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0