Festamysamaila

Måste bara citera min älskade bloggare/bloggerska? Festamysamaila:

"julen är röd, vit och grön. det handlar alltså om rött vin, vitt vin och färgen i ansiktet när man druckit båda! *skrattar som en häxa*"

Skoj!

Nu sitter jag och skumpar omkring på bussen och fantiserar om allt roligt jag ska köpa på Ica city när jag kommer fram. Har spanat in veckans erbjudanden på min Ica-app.
Lambi toalett- och hushållspapper blir det iallafall.
Tycker dock att det är fruktansvärt pinsamt att köpa toalettpapper...
Minns när jag skulle flytta in i min nuvarande lägenhet i somras och skulle dit och tapetsera med mamma och pappa. Mamma hade då tagit med en toarulle ifall någon skulle behöva uträtta behov under dagen. Denna rulle tvingade hon mig bära runt på, helt öppet i stan. SOM jag skämdes!
De tog även kort på mig med rullen.

Nu är vi framme och nu ska det shoppas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0