Hemvändning

Jag är bara hemma och vänder nu den senaste tiden. Från den 21a till den 23e var det sleepoverorgie hos Sanna. 23e-25e sov jag hos mor och far pga av den där så kallade julen, då jag med glädje umgås med familjen dygnet runt.
På juldagen var det ju festligheter så då var jag inte hemma förrän kl 6 på möra. Och dagen efter tvingade jag ju upp min möra kröpp för att åka till Göteborg.
Kom idag hem klockan 19.45 och ska åka till Finnerödja imorgon bitti och jobba lite mer (skoj!)
Därefter ska jag sova hos Sanney i Laxå igen eftersom jag ska jobba på fredag också.

Men det är ju väldigt trevligt att jag har saker för mig! (Jag är faktiskt ytterst tacksam fört!!)
För bara några veckor höll jag ju på att växa fast i soffan och det tär ju betydligt mycket mer på psyket...

Det sorgliga är bara att jag knappt kände igen mig när jag kom hem idag. Galet ju!!

Tur dock att mamma och pappa är här och stökar emellanåt så min lilla lya inte behöver vara ensammen!

Men nästa år blir det till att nöta på mina egna möbler igen, för då startar ju tentapluggsperioden... Yey!

Heppåre!
**Godnattpuss**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback