Holy Christ!!

Jag precis in på blogg.se via la computer för första gången på ett tag.
Och upptäckte att jag just idag haft mer än dubbelt så många besökare som jag annars brukar ha.

Hur kommer det sig?(!!!!!)
Väldigt, väldigt kul såklart.  Men chockerande.
Mina inlägg idag har ju varit kopiöst alldagliga och tråkiga.

Men tack ändå för att ni är med mig i både med- och motvind! (höhö, mitt bloggnamn  ju...)

Appropå den klyschan så har jag precis genomlidit det absolut klyschigaste filmen, alla kategorier - What a girl want's.
Holy christ alltså. Det utstöttes många djupa suckar och irriterade mumlingar från mig här i soffan.
Meeen ändå kollade jag klart på hela filmen (och tjöt såklart lite i slutet)

Undra hur många timmar jag förlorat i mitt liv på grund av olika filmer av denna kaliber...?
Förmodligen förskräckligt många...


Godnatt kära ni!


(upptäckte förövrigt precis att jag har blivit "Peterfierad" av allt mitt Family guy-tittande.
House står på i bakgrunden och de sa doodie ett flertal gånger och jag hajade till och började fnissa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0