Jag är så glad, för jag är nöjd. Jag är så glad för jag är nöjd för jag är glad för jag är nöjd.....

Tänkte försöka vända tillbaka dygnet lite smått genom att gå upp klockan 9 - lyckades inte!

Det finns ju så mycket annat kul att göra som är smidigast att göra liggandes.
Exempelvis:
• sova
• kolla på två avsnitt av Sunes jul så man kommer ikapp tills dagens datum (alla avsnitt finns på youtube!!)
• spana in dagens lucka på den otroligt roliga julkalendern på oioioi.se (spana in!! Det är en ny ordvits varje dag!).
• få mail. Och det fick jag för en stund sen. Detta meddelade mig om att vi fick VG på Länsgården-PMet!(!!!)
Vilket betyder att jag får VG i hela Marknadsföring C!! Crazy horse!!
Jag är stolt! Det tar sig sa mordbrännarn. I början på univ var jag relativt oengagerad och blev glad om jag var ett poäng över G. Och se nu! Vg i min första C-kurs. Man kanske har blivit lite smartare trots allt?
Det känns skoooj!


Nu ska jag äta frulle och förbereda mig för föreläsning 13-15!

C u l8er, m8s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0