Jag ljög

Jag åt inte julbord.
När vi kom dit och jag kollade på buffébordet kom jag på att jag ju inte ens gillar julmat...
Vissa år har ju till och med mamma gjort kyckling, ris och currysås till mig på julafton för att jag inte ska svälta!

Jag förstår mig inte på julmat alls egentligen. På senare år har jag ju lärt mig äta korv. Men that's it, typ.
Köttbullar borde jag för alltid hålla mig borta från. Åt en sådan där klassisk köttbullsmeny på Ikea förut och de rapar som förföljt mig denna dag har inte varit från detta universum. Grosssss!

När jag ändå är inne på jultemat måste jag berätta ännu en iaktagelse:
Det enda som är sorgligt med att det inte är snö nu är att man inte kan skratta åt folk som halkar och ramlar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0