Julglädjespridning i Finnerödja

Sitter på Handelsbanken, lyssnar på Little drummer boy med David Bowie och Bing Crosby, äter gräddnougat (Har redan alla ätit upp de få goda chokladbitarna som finns i Aladdinasken och får nu offra mig och äta de mindre goda....)
Jag fick en liten julklappspenna av Carlsons livs förut! De är så fruktansvärt söta där!
Kicki hade skickat den med Ingvar utan hans vetskap.

Nu "klappar" vi snart igen här för julen! Känner mig lika entusiastisk som Bob Cratchit och mössen i Mupparnas julsaga som julstädar kontoret dagen innan jul.

Puss och kram på er mina
fina medmänniskor!


Kommentarer
Postat av: Elin

jag tänkte också på Bobban och mössen sista dagen på kontoret! gick och nynnade "Det är bara en natt kvar sen kommer julen..." :D

2011-12-27 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0