Köschvart

Denna afton bestämde sig jag, marre, emma och johanna för att gå och äta en rejäl stek på jensen's bofhus.
Det smakade finemang och vi hittade bland det finstilta i menyn att man fick beställa in extra pommes utan kostnad, så det resulterade i att vi gick lös på potatisen! Nu mår jag dock jätteilla och ångrar det djupt...
Jag körde även på gubbvarianten och beställde in lättöl för att jag var så fruktansvärt törstig. En stor och en liten raring. Mycket gott!

När vi foodat klart beslutade vi oss för att ta en trip förbi Ritz för att mingla med allt folk som köade till Erik Prydz.
Möttes av en död gata. Samtalade därmed med vakterna och frågade varför det inte var något folk och vandrade sedan därifrån igen.

När jag kom hem möttes jag av icke fungerande lampor i trappuppgången. jag gick därmed trevande fram hela vägen och fick lysa med cykellyset för att hitta nyckelhålet.
Tackade då även Gud för att jag inte tror på spöken och andra övernaturliga krafter utan behöll lugnet.

Såhär mörkt var det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0