Luciamorgon

Hittade världens bästa uppfinning på min tv igår.
Påslagningstimer!!!
Så jag ställde in den på 7.00 vilket då resulterade i att jag vaknade till lucia-sång imorse!
Jag låg dock i halvdvala genom hela luciatåget men jag hörde åtminstone alla obligatoriska och fina låtar!

Och nu är det musikhjälpen som jag kan vakna till!
Blir dock lite frustrerad över hon överhypade tjejen som är med... Det var ju hon som förstörde varje morgon för mig i somras i och med hennes medverkande och "klag-krönika" i Morgonpasset sommar i P3...
Den enda som jag komma undan med en sådan klagan är Peter Griffin i You know what really grinds my gears...


Jag vill dock ändå säga:
Ha en supermysig lucia, kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0