Mer jul, ge mig mer jul!

Idag stod julklappsshopping med mamma och Elin på schemat. Vi var dock alldeles för trötta allihopa så vi stod mest bara och trampade.

Inget vettigt blev köpt förutom en glittrig och fin julstjärna!
Denna var dock till mig själv...
Jag kände att mitt stora fönster förtjänade en finare stjärna än den jag tidigare hade.

Fikade även med mamma och pappa på Triumf glasscafé. Amerikanska våfflor och chailatte - huuur gott som helst!


Nu måste jag napa en sväng.
Är så gaalet trött. Gick upp 7.30 imorse (det är under mänsklig standard!!!!!!!) och det tog emot att kliva upp ur Sannas alldeles underbara säng.
Det var riktigt skönt att få sova i en säng i markhöjd! Min loftsäng har ju av någon outgrundlig anledning blivit så vinglig att man blir sjösjuk...

Sen ska jag iallafall bege mig till Pia där en kväll med henne och Amanda väntar! Vet ännu inte vart kvällen slutar (på satin eller ej?) men det är ju bara spännande och trevligt!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0