Myskväll och mysmorgon

Igår var vi hos Jasse på myskväll.
Åt en helt underbar måltid. Majskolvar till förrätt och sedan klyftpotäter, kycklingfilé, gräddsås (som var mycket godare än den såg ut) och en utomordentlig sallad med fetaost.
Glömde tyvärr ta ett kort på vår fina dukning och den fina kandelabern.... Men mysigt var det!

Sedan kollade vi på världens sämsta film som gick på tv eftersom vi inte lyckades få igång videobutiken.
Knight and day tror jag den hette... Varning. Håll er borta från den!

Sedan började vi kolla på Beck och det var trevligt att få sällskap i tittandet i och med att jag alltid annars ligger och kollar på den söndagsfilmen ensammen.
Cyklade dock hem vid 22-nyheterna och hann precis lagom hem tills filmen började igen (i've got skillllls)


Idag har jag en sådan där kravlös dag igen. Har inget planerat och fick sova hit länge jag ville (det förstördes dock av att Jasse ringde och väckte mig med frågan vart salen L106 låg. Jag hade ingen aning såklart men hoppas du hittade den, din toka!)

Nu har jag dock fått tid att kolla ikapp alla Sunes jul-avsnitt jag glömt kolla på. Så nu är jag i fas igen.
Det senaste avsnittet var hilarious!!
Det var snöbollskrig mellan Rudolf och den tjuriga granntanten.

Nu ska jag klättra ner och tillaga mig en god frukost. Ska till och med slå till på stort och göra kaffe. Jag har av någon konstig anledning slutat dricka det hemma. Kanske beror på överkonsumtionen av det förra veckan....


Hur som. Ha en trevlig dag, familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0