Nanananageltork och nyårsgalej

Heppåre!

Sitter här i min Netto-one piece och torkar naglarna. Idag gjorde jag det i rätt ordning : målade allra först så nu kan jag ta ett s.k. chill-pill och sedan börja fräscha till mitt för närvarande ICKE-städade yttre.
Sanna målar också naglarna sina. Guuud så fina vi skall bli!

Vi har nyss varit på stan en sväng och köpt glittrande bordsdekorationer tills ikväll. Då ska det dukas långbord i Thomas stora och fina lya i Hallsberg.
Det vattnas i munnen redan vid tanken på all god mat som skall försummas!!!!!

Detta ska bli en spännande natt! Vi planerar att go all paaarty party tills i morgon bitti då morgontågen till Örebro går! Det är ju nämligen allmänt känt att det är omöjligt att få taxi på nyårsafton, och särskilt från Hallsberg.. Så vi får hålla ställningarna hela natten lååång! Har hört ryktas om nattbastu!

Ha en underbar sista dag på året
och gott nytt år gott folk!!!!!

Pok!


Kommentarer
Postat av: Sannathepyttipanna

Fyfaaaan vad najs det ska blii! Gott nytt år kära vän! <3 Önskar hon som ligger 1 meter ifrån dig! Halfnaaa-hä-hääjked

2011-12-31 @ 14:50:24
Postat av: Sis (språkpolisen)

inte ska ni väl försumma en massa god mat?! bättre att förtära den ;P

2012-01-02 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0