Serious research

Jag är inspirerad!
Har diskat diskberg och druckit en massa kaffe sedan jag gick upp (ca 11:20 blev det!)
Jag har därför nu i timmar suttit och researchat bland all min favoritmusik efter textrader som betytt särskilt mycket för mig.
Dessa ska jag sedan på något sätt skriva ned på mina målardukar och pryda min långa hall med.


Det är bara så förbannat svårt att hitta helt rätt. och att hitta sådana texter som inte tjatats ut av "media"....
Helst skulle jag vilja måla upp själva melodierna för ofta tycker haf att en melodi kan vara starkare än bara en text... eller att de två tillsammans behövs för känslan... men det var ju vara lite svårt att visualisera....
Men nu fick jag en idé!!! Måste leta vidare!


Kommer nog ta några timmar (eller dagar/veckor/månader) innan jag väl fått ner dessa bokstäver har jag en känsla av...

Men trevligt måndagsnöje är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0