Skönaste starten på dagen

Idag har jag INGENTING inplanerat.
Funderar dock på att gå en långpromenad, men det är allt.
Därför unnar jag mig att göra just ingenting idag.

Jag vaknade av mig själv klockan 9. Gick INTE upp då utan låg kvar, kollade en massa youtube-klipp, läste bloggar, slösurfade, läste Aftonbladet och NA, kollade ut genom fönstret i förfäran för att någon på Facebook skrivit att det var snö ute - false alarm som tur var!

Jag ligger fortfarande kvar här i min varma, mjuka säng och bara vilar och andas.
Så fruktansvärt skönt!

Börjar dock bli riktigt hungrig så jag måste nog klättra ner från mitt lilla loft snart...


Ha en skön dag, mes amies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0