Tack Lulu Carter!

Lulu Carter gav mig en briljant idé i tisdagens Äntligen hemma.
Hon satte upp ett tjockt och majestätiskt tyg bredvid fönstret i vinkeln mellan tak och vägg som sedan fick falla fritt ned till golvet.

Så nu har jag löst mitt mörkläggningsproblem!
Det har ju tidigare varit lite kruxigt eftersom det inte finns några persienner eller rullgardiner i min lägenhet...
Men nu så!

Hoppas jag hittar det ultimata tyget bara!

Nu ska jag äts frudolf och göra seminarieuppgifterna tills i eftermiddag.

Galet vad fort denna vecka gått förresten!!

(bilden är tagen från Hemmakanalen.se)

Kommentarer
Postat av: Pia

Oooooooh fotöljen är to die for!!

2011-12-08 @ 11:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0