Tidig julafton del 2

Jag känner att jag är väldigt givmild detta år.
Dock är de allra flesta presenter till mig själv...
Nu har jag nämligen köpt mig en rar liten HP mini (en rööd, högtiden till ära)
Det är dock ett second hand-köp. Den måste ju känna sig som hemma här bland alla mina loppisprylar. Och jag vill ju inte att min soprums-jordglob och mina loppis-kandelabrer ska känna sig underlägsna...


Hur som helst så älskar jag redan min lilla röda raring.
För att jag och min dator skulle kunna bekanta oss med varandra tog jag med mig min kaffemugg och slog mig ner i soffan tillsammans med henne.

Det resulterade i en liten matris. Dock blev jag så uppslukad av min lilla röding att kaffet hann kallna.
Och det är just detta som min matris illustrerar...
Kanske skulle jag nu försöka slita mig och istället gå och fräscha till mig. Av bilderna att döma ser ni ju att mitt ansikte inte sett skymten av smink ännu... Fräsch bruuud!


JUST DET! jag höll på att glömma!

Nu ska jag teasa er med en sådan där cliffhanger som gör att ni är tvungna att återkomma hit till min blogg för att få reda på vad som väntar...
Jag fick nämligen ett väldigt intressant telefonsamtal såhär på förmiddagskvisten.
Så nu ser jag med spänning fram till den 9 jannuari då det smäller... heheheheheee

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 13:05:25
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0