Tidig julafton

Jag hittade en postavi bland alla tusentals reklamblad idag.
Blev då så oerhört nyfiken att jag tog avin och hoppade ovetande på cykeln för att hämta ut mitt paket.

Tog sedan även en sväng förbi nyöppnade Willys på stortorget (Loved it!!! Vilket jag även sa till kassörskan. Sa även att jag längtat till öppningsdagen jättelänge vilket förmodligen fick mig att framstå som lite väl entusiastisk...)
Shoppade glögg som de bjöd på i butiken och skänkte därmed 1 spänn till Världens barn. Köpte även nötfärs för 29.90:-/kg - awesooome!

Hur som helst. Nu när jag kom hem bokstavligt talat REV jag upp mitt paket.
Och där i låg mina fina gåvor från Cosmopolitan!!! (premierna är ju det bästa. Ska nu säga upp min prenumeration ögons böj. Hatar den tidningen!)

Hur som helst.
Jag fick ny någon specialare-mascara och serum som ska "förbättra fransarnas kondition samt berika och stärka dem och ge dem näring"
De medför "märkbart längre, tjockare och fylligare fransar". Sweet!

Dessutom fick jag tre miniflaskor med Gucci Envy me-parfym!

Huhjjjhuuihijiii. Blir helt nipprig av paket!


Nu ska jag ge mig ut i regnet igen och sedan åka med Annica, Joel och Olle the bebis till laxå.
Där blir det Idol- och grindstugemyskväll med Sanna!
Jag har köpt looooots of lösgodis (37.90:-/kg) och chips (10:-/st!!! För olw!)


Kraaaam påre



(nu har jag i en drygt timmes tid försökt publicera detta inlägg och tre bilder på mina vackra gåvor. Den äckliga blogg.se-appen ville dock inte samarbeta så ni får klara er utan bilderna. Och så får ni tänka tillbaka er en timme när ni läser... Aaaargggh!)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-09 @ 14:58:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0