Audacity och fyndsoffor!

YESSS!
Nu har jag suttit och nördat vid farmor och farfars dator en stund och därmed klurat ut hur man spelar in "what you hear" och gör om det till mp3!

Så nu har jag all min gladpop på ett ubs och ser fram emot onsdag - då lägenheten enligt målaren är inflyttningsklar! (jag kom ju nämligen på den förskräckliga småsaken som att jag inte har något internet på 2-4 veckor. inget internet = ingen musik, eftersom jag knappt har någon musik som mp3 längre = Minst sagt KATASTROF när man ska flytta!)

Då ska jag poppa och springa runt och pynta och plocka!




Farmor hittade förresten en liten insydd lapp på min soffa härom dagen. Det stod furninova på den. Jag googlade och fann att priset låg mellan 10-30 laxar. Jag gjorde därmed ett klipp med mina 450 kronor!  NÖJD TJEJ!


Nu ska jag laga matlådor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0