Börjar se slutet

Nu börjar det bli ordentlig ordning i mitt place! Det är så otroligt skönt och jag trivs så bra! Var på Ikea igår och storhandlade. En matta, massvis med kuddfodral, massvis med ljus (såklart)... Kommer inte på någon mer sak, men det var mycket mer för dyrt blev det! Har nu till och med fått upp lite på väggarna : en ljuslykta och en och en halv spegel! (just det. Köpte en liten spegel igår på Ikea) den tappade jag dock i badkaret när jag skulle hänga upp den så det blir bara till att åka och köpa en ny. Sanslöst klantigt!

Idag fick jag mms av mamma som var på myrorna och kikade och hittade ett matbord och fyra stolar som hon tyckte skulle passa mig. Jag begav mig ditåt med min feta plånbok och tjackade det. Hittade även en liten skål av något slag som skall agera nyckelsamlare. Och ännu en ljuslykta och en übersöt (haha fult och bortglömt ord- über!) plastbricka med fåglar och blommor och äpplen och allt möjligt sött på!

det värsta med att det nu inte finns så mycket att greja med lägre är att jag nu inte har någon skälig ursäkt till att inte plugga. Så nu får jag snällt sitta i min alldeles för sköna soffa och läsa och läsa och läsa... Är nu på sid 27 av 600-nånting sidor. Och tentan är på fredag. Det känns sådär måste jag medge...

Fick hjälp med en bortförklaring till pluggandet ikväll också! Jasse bjöd med mig på fotbollstittarkväll ute på någon bar med hennes karl och hans vänner! Det ska bli trevligt!

cyklade från myrorna hem till mig förut. Inte alls jobbigt eller långt i vanliga fall MEN jag höll på att stryka med alltså... Jag cyklade på farfars bauta-cykel med killstång plus att jag inte hade några vantar. Det var nog det jobbigaste jag gjort detta år. Hade så ont i händerna efteråt att jag inte kunde räta ut dem på en halvtimme. Vidrigt! So, note to myself: cykla aldrig någonsin under några som helst omständigheter utan vantar i 10 minus!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0