Försovning x2

Denna dag har symboliserats av stress följt av seghet.
Vaknade upp hos mr A en kvart innan hans tåg skulle gå. Bokstavligt talat flög upp ur sängen och inom 10 minuter var vi ute ur lägenheten och nere i snöstormen. Jag hoppade på den första bussen för morgonen, 06:12, lagom trött, förvirrad och nyvaken.

Örebro slott och järntorget var såhär dött kl 6 på morgonen:
Kom hem - kände mig trots omständigheterna pigg och lade mig bara för att slöa lite innan jag skulle behöva äta frukost och gå iväg till universitetet.


Somnade naturligvis och vaknade av ett sms av Becka som var på univ. och undrade vart jag var. Klockan var nu 07:45 och vi brukar alltid vara på plats för att gå in i föreläsningssalen klockan 08:00.


Jag flög upp, kom på att det var min tur att ta med mig datorn, packade ner den och var återigen ute i snöstormen någon minut senare. Ingen frukost hade hunnits med och jag, världens mest frukostberoende människa kände mig otroligt tom och hungrig.
Var på plats på universitetet kl 07:55 - uppjagad och ofräsch.


Hela dagen som följt har alltså varit bedrövligt seg i och med att all min energi gick åt åt mina två stressiga uppvaknanden och brist på energi i form av föda.
PM-skrivandet gick segt. Andra föreläsningen nu på eftermiddagen var vidrig. blundande nog större del än jag tittade under denna timma. Smet därför iväg hem i pausen.


Ringde nu och beställde internet - som kommer levereras inom 2-4 veckor... kommer alltså vara internetlös under en lång tid... Otroligt frustrerande!



Förhoppningsvis kan nu bara dagen bli bättre.

Måste packa som en tok! för i morgon är det fredag vilket är lika med flyttt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0