Fräscha grannar del 2

Har nog slagit världsrekord i snabbshopping tror jag!
17:47 fick jag för mig att gå ut och cykla iväg till ICA för att köpa proppar. Sagt och gjort.
17:58 var jag tillbaka innanför dörren! snabbt va?!
Använde mig av snabbkassan - gick alltså förbi alla som stod i vanliga kassan och blev utglodd som om jag vore dum i huvudet. Det är det väl snarare dem som är eftersom de stod i den långa kön och inte tog snabben...
Till huvudsakliga ämnet:

På min resa fick jag erfara ännu en fräsch granne. Utanför porten möttes jag nämligen av en stoor spy-blaffa som jag snällt fick hoppa över på min väg mot cykeln.
En bit på vägen, närmare bestämt strax öster om Norrjouren, såg jag en till fräsch, men mest underlig grej.

En man med en fullproppad ICA-påse (alltså förmodligen påväg hem från ICA-shopping) hade ställt ner sin påse på marken och intog kiss-position mot en mur och drog ner gylfen. Jag trampade på lite extra så jag slapp se eländet men det kom ett par några gående mot honom några meter bort. Stackars människor.

Kanske skulle ringt polisen och sattit dit honom för urinering på öppen plats...?

Kommentarer
Postat av: mamma

Fräääscht!!! Stackars dig, men nu får du försöka koncentrera dig på att läsa lite. Jag håller tummarna imorgon. Kram :)

2011-02-24 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0