Glee wiie?

Är hemma från en otroligt mysig kväll med bästa Bex och bästa Sanna. Vi satt på Hellas och åt godsaker. Förflyttade oss sedan till "partyavdelningen" och tog ett till glas vin. Blev totalt överrumplade av fulla 50-åriga gubbar och höll oss därför på vår kant. Jag fick till en omedvetet rolig sak: "har du hört talas om den här finnkampen?" (syftade på en kamp mot akne och inte på sportevenemanget)

saknar dessa flickor redan. Sanna körde vilse på konserthus-parkeringen. Obetalbart!

lade mig nu framför tvn med ett glas vin och fann mig själv helt uppslukad av glee-reklamen. Då är det illa. Jag hoppas jag fortfarande kan stå för att jag tycker det är en töntig serie...

nu ska jag kolla på big brother-reprisen och njuta av livet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

I miss you too lenniepaj! :) men vi ses på tisdag igen juw! :D Och du, det där med min vilsekörning på konserthus-parkeringen nämner vi inget mer ;) hahaha

2011-02-27 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0